زندگی من.....
 
به آسمان بگو.....
گاهی ابری بودن بهتر از پر ستاره بودن است
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, :: 14:19 ::  نويسنده : شهاب

امسالم دوباره زندگیو تجدید شدم

کاش میشد زندگیو تک ماده کرد!!

ولی نمره من زیر هفته !!!!

اینبارم چاره ای جز مردود شدن ندارم!!

دیگه نمیتونم دوباره از اول شروع کنم!!

اصلا بی خیال بزار زندگی راه خودشو بره!!

شاید راه من جدا از زندگی باشه!!!

اصلا راه دیگه ای جز زندگی هست؟؟

شاد زندگی اجباری باشه مثل در اومدن خورشید هر صبح!!

شاید اونم هر روز طلوع رو تجدید میشه!!

شاید چاره دیگه ای جز طلوع نداره!!

بزار تمومش کنم ولی مردن راه خوبیه؟؟

اره از اجبار بهتره!!!!

خدا حافظ زندگی یا بهتره بگم:

                                                              خداحافظ اجبار من!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
 
 

كد آهنگ جدید



کد آهنگ

قالب وبلاگ

هاست

قالب میهن بلاگ